Търсене в този блог

вторник, 29 март 2016 г.

Един любимец от Essence - all about bronze

Здравейте, момичета!

Ето, че отново съм на линия. Този път ще си поговорим за една палитра със сенки, която напоследък се оказа и най – използвана от мен. Говоря за палитрата на Essence all about bronze. Едва ли има някой, който да не я притежава или поне да я е пробвал.




 Аз обожавам сенки в такива цветове и много й се зарадвах, когато я получих за рождения си ден. Ще си кажете, че какво толковаq нали няма и 10лв?! Е да, няма 10лв., бюджетна е и според моето скромно мнение е супер за продукт от дрогерията, че и по-нагоре. Кутийката е от прозрачна пластмаса, но се затваря стабилно и до сега не се е отворила нито веднъж при носене в дамската ми чанта.


Така, на кратко за самите сенки. Както говори и името на палитрата, цветовете са бежово-кафяво-бронзово-шоколадови и са с много приятен перлено-металически завършек. Няма матови, всички блестят, което май много ми харесва.

Текстурата е много приятна, сатенена на допир, работи се лесно, като една идейка се разпрашават, но не много. Самите сенки са добре комбинирани и супер лесно се преливат, дори за човек като мен, който не е професионален гримьор и честно да си призная все не ми се получават нещата както трябва. Щом аз успявам, значи не би трябвало да е проблем за никого.


Комбинациите, които може да си правите с палитрата са много. Въпросът вече е какъв грим ви се носи. Аз обикновено работя с 3 или 4 цвята, като в повечето случаи са различни комбинациите.

Първите два цвята в ляво/най-светлите/ обикновено слагам във вътрешния ъгъл на окото за озаряване. Най-тъмните /в дясно/ използвам за външния ъгъл на окото и за подчертаване на долния клепач. С останалите 4 цвята вече е въпрос на предпочитания, настроение и на това дали ви трябва ежедневен или вечерен грим.

Първи ред от сенките. Отгоре са с база, а отдолу без база.

Втори ред от сенките. Отгоре са с база, а отдолу без база.



Другото, което много ми харесва в палитрата е, че сенките са доста издръжливи за моето око, което е с мазен клепач и обикновено сенките се събират в сгъвката още след 2 часа. Дори и без база, сенките all about bronze, издържат около 5-6 часа, а с база – до свалянето им вечерта, като към края на деня са започнали да избледняват, но равномерно и не се събират в сгъвката. За сравнение ще спомена, че в момента използвам базата за сенки на Avon, но съвсем скоро ще я сменям, защото започна да се работи трудно с нея/има си заместник вече отново на Essence/.
Това с базата го споменах, за да си направите равносметка за база-сенки, защото не използвам кой знае какъв „бетон” за очите, та сенките да се задържат там дълго.

Не знам до колко на снимките съм успяла да уловя, но с база сенките изглеждат по-наситени и по-плътни.

И така, това беше бързото ревю на сегашните ми любимци. Надявам се да съм била полезна на някой.



Ще се видим отново!
Искам да кажа,че мнението ми за продуктите е лично мое и е базирано на личното ми впечатление за тях. Това, че при мен не са се получили нещата с даден продукт или, че отношенията ни са отлични, се дължи на факта, че моята кожа, коса и т.н. са различни от вашите. При вас нещата може да стоят по коренно различен начин. Все пак всеки човек е различен и индивидуален спрямо другите.
Благодаря ви, че четете блога ми! Ще се радвам на вашите коментари,мнения и препоръки!

До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар